پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118465
عملکرد سازمان ملل در جنايات اخير در غزه تاريک و سياه است/ حقوق بشر به دستاويزي براي فريب افکار عمومي تبديل شده است
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2772

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محسن عبدي پور مسئول بسيج حقوقدانان استان در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر در خصوص جنايات صهيونيست ها در غزه گفت: علي رقم اينکه جامعه جهاني و امريکا دم از حقوق بشر مي زنند متاسفانه در فاجعه غزه از اين جنايات حمايت مالي و رسانه اي صورت مي گيرد.


عبدي پور تصريح کرد: رژيم غاصب صهيونيستي برخلاف همه کنوانسيون هاي بين المللي حقوق بشر به بيمارستان ها و آمبولانس ها و مدارس حمله مي کند و زنان و کودکان و غيرنظاميان را مي کشد.

وي با بيان اينکه حقوق بشر تنها دستاويزي جهت سوءاستفاده و فريب افکار عمومي شده است بيان داشت: در اختيار قرار دادن پادگان هاي نظامي و انبارهاي تسليحاتي آمريکا به رژيم صهيونيستي و دستگيري تظاهرکنندگان مردمي حمايت از غزه در فرانسه نمونه هايي از نقض حقوق بشر است.

عبدي پور افزود: شرم آورتر سکوت دولت هاي عربي و همراهي برخي از آنان با رژيم صهيونيستي است که برگ ننگيني را در صفحات تاريخ خود ثبت کردند.

مسئول بسيج حقوقدانان استان با اشاره به سخن مقام معظم رهبري درخصوص لزوم تجهيز کرانه باختري گفت: گروه هاي مقاومت در غزه و لبنان و فلسطين بايد در تمام زمينه ها تجهيز شوند.

عبدي پور، عملکرد سازمان ملل را در حملات اخير به غزه تاريک و سياه دانست و اذعان داشت: خود سازمان ملل اعتراف کرد که ?? درصد از کشته شدگان غزه غير نظاميان اند.

وي، کمک ??? ميليون دلاري کنگره امريکا به ترميم گنبد آهني اسرائيل را دليلي بر فريبکاري اين دولتهاي استعمارگر و استکباري بيان کرد.

عبدي پور تصريح کرد: علي رقم همه اين توطئه ها با مقاومت و دليري مردم و گروه هاي مقاومت غزه شاهد پذيرش آتش بس و خروج و عقب نشيني خفت بار رژيم صهيونيستي از غزه ايم که اين ثمره خون پاک شهيدان و آرمان‌خواهي مردم است.

وي افزود: به زودي شاهد پيروزي هاي بيشتر مقاومت و شکست مفتضحانه اسرائيل خواهيم بود چرا که نخست وزير خون آشام نتانياهو هم به شکست اسرائيل در اين جنگ اذعان نموده است.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html